poniedziałek, 7 października 2013

14.,

Tak więc zaczęła się jesień i rok akademicki. Jestem nieco przerażona animacją w tym roku - będę musiała przygotować kilkuminutową animację na dobrym poziomie. Jak obliczyłam, będę musiała przygotować około 2000 klatek, co daje 2000 rysunków... Nie wiem czy podołam, zwłaszcza, że animacja w poprzednim roku sprawiła mi nieco problemów.
Z pozytywnych wieści - udało mi się znaleźć pracę. Nie jest to co prawda zatrudnienie pełnoetatowe, jednak cieszę się z tego niesamowicie, gdyż pracuję w domu, mam bardzo miłego szefa i aż chce się pracować :)
Mam też motywację do tego, by ćwiczyć rysunek. Postanowiłam sobie, że będę więcej ćwiczyć. Przykładowo - na ten tydzień są to męskie twarze. Założyłam sobie, że będzie to 50 szkiców, póki co mam 20 i wszystko idzie w dobrym kierunku :)
Zajęłam też trzecie miejsce na kanale Fenny - http://www.youtube.com/user/FennaChannel
Tematem było narysowanie jej postaci - dziewczyny w czapce muchomora. Wymyśliłam humorystyczną sytuację, choć gdy już skończyłam, do głowy wpadł mi jeszcze lepszy pomysł - rodzinna kolacja Muchomorki i jej grzybiastej rodziny. Główne danie - oczywiście grzybowa :)
Jednak praca konkursowa wyglądała tak:

Nie jestem z niej do końca zadowolona, w zamyśle miało wyglądać zupełnie inaczej, ale wiadomo jak to z rysowaniem; wymyśli się jedną rzecz, a narysuje zupełnie coś innego ;)
Od jakiegoś czasu towarzyszy mi taka chęć na rysowanie, że spłodziłam kolejną pracę, tym razem w jesiennym klimacie. 



1 komentarz: