piątek, 8 sierpnia 2014

41. po dłuuugiej przerwie

Jejku, ale zaniedbałam.
Tak już jest z moją motywacją, ostatnimi czasy było jej baardzo mało, rozleniwiłam się przez lipiec i po pracy już mi się zupełnie nie chciało siadać przed komputerem. Co nie znaczy, że zupełnie nic nie robiłam. Rysowałam trochę, o wiele za mało, na bloga nawet nie zaglądałam. Wrzuciłam jedynie kilka prac na fanpage i youtube. Małe zestawienie:













To nie jest wszystko, mam jeszcze dość sporo szkiców i dwa filmiki:






Tym razem postaram się już o większą regularność ^^

2 komentarze:

  1. Piękne rysunki. Mają w sobie taką charakterystyczną delikatność. Nie wiem nawet jak to nazwać, to sprawia, że są takie pozytywne w odbiorze :) Uwielbiam oglądać takie filmiki, patrzeć na cały proces.

    PS: Masz bardzo przyjemny głos :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Niektórzy tą 'delikatność' uważają za wadę w moich pracach, ale cieszę się, że niektórym się podoba.

    OdpowiedzUsuń