wtorek, 13 maja 2014

40.

Dziś wrzucam pracę, którą skończyłam już jakiś czas temu, a której nie mogłam wrzucić, ponieważ konkurs nie był jeszcze rozstrzygnięty.


Temat brzmiał "Torturowane owoce" i miał na celu wybranie osoby do współpracy. Niestety się nie udało, ale nie żałuję, że wzięłam udział, bo pomysł mi się bardzo spodobał i pozostaje tylko żałować, że nie mogę pracować z osobą o takiej wyobraźni :(
Bardzo ogólnie: jest to połączenie sceny rodem z Hostela, cukierkowych kolorów, niewinności i masakry :D
Więcej na ten temat w filmiku:


Oczywiście zapraszam też na mojego FANPEJDŻA


1 komentarz:

  1. Wow! Grafika bardzo mi się podoba, z resztą jak wszystkie u Ciebie na blogu. Warto brać udział w konkursach, bo można ćwiczyć rysowanie i przekonać się jak działa współpraca. Taki kontakt z zleceniodawcą to dobra szkoła.
    Pozdrawiam,
    Peony.pl

    OdpowiedzUsuń