środa, 2 kwietnia 2014

35

Cześć!
Dziś wrzucam Mordor. Mordor powstał trochę pod wpływem mrocznego humoru, ale bardziej pod wpływem Pyrkonu. Otóż, na Pyrkonie spotkałam jeden z najbardziej pomysłowych cosplayów, jakie widziałam. Kobieta "Oko Saurona". Prezentowała się tak:
zdjęcie z fanpage "Konwenty Południowe"


W ogóle było po prostu prześwietnie i przez dobre kilka dni żyłam atmosferą Pyrkonu. Nigdy nigdzie nie spotkałam tylu ludzi w klimacie fantasy, tak pozytywnie nastawionych. Jedyne co było na minus to straszne kolejki przed prelekcjami, na które trzeba było się ustawić nawet godzinę wcześniej, żeby w ogóle dostać się do środka! Niestety trochę rozczarował mnie też brak rozeznania ludzi w informacji. Szukaliśmy stoiska, na którym podobno można było wywołać zdjęcia z Instagramu. Ani w informacji, ani w biurze konwentowym nikt nie wiedział gdzie ona jest. Coś tu jest nie w porządku? :| Zaskoczyło mnie też, że nie czekaliśmy długo na akredytację - wszystko przebiegało bardzo sprawnie i o ile kolejka była dość spora, o tyle nie staliśmy w niej dłużej niż 15 minut. Jak na 24 tysiące ludzi naprawdę nieźle.
Kilka zdjęć:




Poznałam też na żywo Fenię i paru jej znajomych z firmy Garmory. Najbardziej chyba cieszę się z tego, że mogłam zobaczyć jak Fenia na żywo rysuje ^^ Dotychczas widziałam to tylko na streamie.
Szkoda, że nie udało mi się złapać jej ostatniego dnia do zdjęcia :c Za to zrobiłam zdjęcia, jak właśnie rysowała.


Zwiedziłam też Poznań i powiem szczerze, że jestem rozczarowana. Zwłaszcza komunikacją miejską, z popsutymi biletomatami. Dobre parędziesiąt minut spędziliśmy na szukaniu miejsca, gdzie moglibyśmy kupić bilet. Za to sam rynek jest całkiem ładny, chociaż moim skromnym zdaniem Wrocławia nie przebija.

Na pewno wrócę tam za rok, chociaż obawiam się ilości ludzi, których pewnie teraz będzie o wiele więcej... Mam nadzieję, że tym razem zrobią coś z maleńkimi salkami prelekcyjnymi.

Na końcu wrzucam wspomniany Mordor.



A także filmik z jego rysowania:



2 komentarze:

  1. Zazdroszczę Pyrkonu, mnie się do tej pory udało być na jednym konwencie i to dużo mniejszym, a to jednak świetna sprawa jest! Kolory Saurona bardzo ok. Przyjemny masz głos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też przed Pyrkonem byłam na jednym malutkim konwencie w okolicznym mieście i może dlatego teraz byłam taka zachwycona :)

      Usuń