piątek, 25 kwietnia 2014

38.

Wczoraj się zawzięłam i poskanowałam w końcu jakieś szkice. Dzisiaj wrzucam te najfajniejsze, jest też kilka ćwiczeń proporcji, ale rysowałam twardym ołówkiem i skaner niestety nie wyłapał tego w dobrej jakości :( Jak będę miała więcej czasu to pobawię się z tym i może zrobię coś żeby dało się to gdzieś pokazać. Póki co mam sporo na głowie i nie wiem czy do końca miesiąca coś jeszcze naskrobię. Postaram się dokończyć pracę na konkurs u Noire (fragment tej pracy wrzucałam na facebooka) i wrzucić filmik, ale nie obiecuję. Na razie szkice:





Wczoraj narysowałam też kolejną ilustrację do Tandaradei. Poprzednia jest TUTAJ.


1 komentarz:

  1. Bardzo przyjemne szkice, wyrazista kreska podkreślająca charakter, to lubię :D nie boisz się i jesteś stanowcza w rysunku, super! Będę wpadać tu często :) Zapraszam również do mnie na bloga z moją amatorską twórczością :) www.artkrzywda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń