poniedziałek, 3 marca 2014

32.

Komiksik, który chodził mi po głowie od jakiegoś czasu:

Czekam też na wyniki konkursu organizowanego przez Tabu, po nich wrzucę fimik na YT, bo mam już złożony.
Tutaj jest debiutancki filmik z poprzedniego speedpainta :)


Nie spodziewałam się, że aż tyle osób go obejrzy, nie powiem, zmotywowało mnie to :) 
Tymczasem idę się pakować, bo jutro wyjeżdżam do Wrocławia, a w najbliższym czasie postaram się wrzucić kilka ostatnich szkiców i w ogóle będę rysować więcej!




2 komentarze:

  1. Aaa Twoje prace są świetne! :) Gratuluję talentu. Miałam farta, że trafiłam na Twojego bloga :D Przeglądam blogspota w poszukiwaniu rysunkowych stron i jakoś ich mało znajduje.
    Jestem uradowana, że w końcu coś konkretnego znalazłam :D Też rysuję, jeśli chcesz możesz mnie odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Strasznie się cieszę, że ktoś trafił na ten blog poza ludźmi z komixów czy facebooka :D Z chęcią Cię odwiedzę.

      Usuń