niedziela, 9 lutego 2014

30.

Pst: Najlepiej kliknąć prawym przyciskiem myszy i wybrać opcję "Otwórz grafikę w nowej karcie"

Oto mój projekt fotoksiążki, który zrobiłam na zaliczenie z Fotografii. Wydrukowałam zdjęcia na grubym papierze, na drugiej stronie dodając grafikę typowo pocztówkową. Następnie poprosiłam kilka osób, aby wpisały odręcznie cytaty z "Dymów nad Birkenau" i ze wspomnień Tadeusza Borowskiego. Całość włożyłam do koperty, którą zszyłam w połowie. W jednej części umieściłam tekturkę, tak że całość jest twarda. W środku napisałam tytuł "Ludzie i Mury".
Właściwie, mój pomysł wziął się z braku środków i chęci zapłacenia za wszystko jak najmniej :D
Koniec końców wpadłam na dość oryginalny pomysł, który spodobał się prowadzącej zajęcia. Szkoda, że w drukarni nie zrozumieli zdania "Proszę aby wszystko było równo" i zostały białe krawędzie, ale na szczęście tak też przeszło i nie musiałam wszystkiego drukować jeszcze raz.

Póki co, korzystając z czasu wolnego po sesji, pracuję nad rysunkami koncepcyjnymi postaci wymyślonych przez Dawida i denerwuję się, bo nadal nie znalazłam techniki, która najbardziej mi odpowiada przy pracach cyfrowych. Plany na "ferie" to także kilka speedpaintów i projekt koszulki na konkurs.

1 komentarz:

  1. love fotoksiążka ;d;d nagłówek bloga jest boski ;d;d rysuj, rysuj dalej nam ;d

    OdpowiedzUsuń