sobota, 14 września 2013

12.

Na dworze zimno, nie da się wręcz zrobić nic innego, jak siedzieć w ciepłych kapcioszkach z kotem na kolanach, przy szczelnie zamkniętym oknie. Brrr. Nie znoszę tej pory, gdy robi się już coraz chłodniej. Jesień zaś toleruję tylko w złocistym, suchym wydaniu wśród kolorowych liści. Zimy wcale nie toleruję.
Mimo napływu jesiennych smutków i depresji, udało mi się zrobić kolejny projekt do portfolio. Najpierw narysowałam postać zodiakalnego Wodnika na tablecie.

Użyłam darmowej tekstury z deviantarta i pędzla z łuskami (również darmowego). Włosy robiłam w SAI, od jakiegoś czasu lepiej robi mi się je właśnie w tym programie. 
Ten właśnie digital wrzuciłam do rozkładówki z horoskopem dla wymyślonego przeze mnie czasopisma "Czarownica". Standardowo, najwięcej namęczyłam się z typografią.
Całość wygląda tak:

Na tym nie skończyłam. Na dziś planuję wziąć się za rysunek konkursowy dla Feni - http://www.youtube.com/user/FennaChannel
Potem pewnie narysuję kolejny komiks (nie wiem, czy to odpowiednia nazwa do mojej małej serii) i wprowadzę do niej nową postać - mojego brata. Nic, tylko strącić kota z kolan, zaparzyć kawę, znieść jakoś kociego focha za czyn z punktu pierwszego, wygrzebać się z dołka i rysować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz