czwartek, 12 grudnia 2013

26.

Udało mi się po raz pierwszy od dłuższego czasu zrobić rysunek taki o, dla siebie ^^
Zaczęłam na zajęciach, skończyłam w domu.
Usłyszałam, że "mam przebłyski własnego stylu". A to chyba dobrze :D Nie wiem, czy uda mi się coś jeszcze narysować porządnego w tym roku, co nie będzie projektem do szkoły. W czasie świątecznym będę miała więcej czasu, więc zobaczymy :)
Tymczasem wrzucam moją Kawę z Cynamonem i projekt nagłówka dla Kasi z http://filmowymelanz.blogspot.pt/




10 komentarzy:

  1. Fajnie tu :) mogę zapytać gdzie studiujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję jeszcze raz za ładny nagłówek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie by było jakby mi się udawało zrobić rysunek ot tak dla siebie ;)) no ale cóż ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mnie też się rzadko zdarza. Szczególnie teraz, przy zbliżającej się sesji D:

      Usuń
  4. jaki cudowny! bardzo oryginalny : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę że tu trafiłam. Również prowadzę bloga, wpadnij jeśli chcesz http://heavenlyart998.blogspot.com/
    Chciałabym cię zaobserwować , ale tak szukam i szukam i nie mogę znaleźć gdzie:( Help!
    Ciekawa praca w wolnym czasie postaram się przejrzeć wszystkie pozostałe rysunki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :D jestem tu pierwszy raz i muszę przyznać, że nagłówek na blogu masz wprost boski, strasznie mi się podoba :)
    Wszystkie prace masz naprawdę ciekawe. Powiem szczerze, ze jeszcze nie widziałam takich prac jak Twoje, są takie oryginalne. . :)
    Zapraszam na http://chocofruitsss.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję :)
      Sądziłam, że właśnie mam problem z brakiem oryginalności, poszukuję wciąż własnego stylu i staram się próbować różnych rzeczy. Takie opinie jak Twoja bardzo podnoszą mnie na duchu :)

      Usuń